maandag 13 mei 2013

exposities juni 2013

In juni is mijn werk te zien bij de volgende exposities:

Van vrijdag 17 mei t/m vrijdag 7 juni 2013 overzichtsexpositie van de kunstenaars die deelnemen aan Open Ateliers Vlaardingen.
Cultureel Centrum Hollandia, Oosthavenkade 42, Vlaardingen.
www.mareado.nl


Sunny Orchard
Op 1 en 2 juni 2013 in het kader van Open ateliers Vlaardingen
N.B. Ik ben dan te vinden op Hoogstraat 102, waar ik een heel pand tot mijn beschikking heb !!


Critters'garden party


Van zaterdag 15 juni t/m zondag 30 juni 2013 in het kader van de Kunstschouw op Schouwen Duiveland, bij de groepstentoonstelling van Galerie lijn 3.
Hier zullen 5 jassen van mij te zien zijn.
Duinhotel Burgh-Haamstede, Torenweg 1, Burgh-Haamstede.
www.kunstschouw.nl



N.B. de organisatie heeft mijn per abuis vermeld als Marijke van Welzum

At the International Quilt festival of Ireland from June 7th to 9th 2013
www.iqfoi.com
my coat Green in Under the sea

Ygdrassil in I Believe

At The National Quilt Championships 2013, Sandown, UK from June 21st  to 23rd 
www.grosvenorshows.co.uk

Once in a blue moon

1 opmerking: